Hanem a fél világ! Legalábbis ez derül ki a Nielsen cég Total Audience Report című kutatásából, amelyet amerikai felnőttek körében készítettek.
Az eredményekből kiderül, hogy egy átlagos amerikai felnőtt tíz és fél órát tölt médiafogyasztással. Ebből mintegy öt óra telik tévénézéssel (ami nagyjábó megfelel a magyarok szokásainak), két óra rádióhallgatással, három és fél óra pedig különböző digitális eszközök használatával.
A kutatás eredményei szerint a felhasználók 45%-a nyilatkozott úgy, hogy nagyon gyakran, vagy mindig használ valamilyen digitális eszközz tévénézés közben. Az amerikaiak tévénézés közben leginkább az adott műsorral kapcsolatos információkat kutatnak fel a neten (77%), vagy e-maileznek, chatelnek a műsorról (41%), egy hirdetésben látott termékre keresnek rá (35%), a közösségi médiában posztolnak a tévéműsorral kapcsolatban (28%). Emellett 15%-uk esetében előfordul, hogy az online elért tartalmak nyomán más műsort keresnek a tévében.
Te mire szoktad használni a mobilodat, miközben sorozatot nézel? Egyáltalán tévén nézed műsorokat, vagy streaming szolgáltatást használsz? Írd meg nekünk kommentben! (Egyébként egy Bluetooth-füles sokat tud segíteni a mobilos mozizásban, ezeket itt találhatod.)