Te heti szinten ki szoktál próbálni új appokat? Nos, a legtöbb felhasználó valószínűleg igen, mivel az App Annie statisztikai adatokon alapuló előrejelzése szerint az idén év végéig 170 milliárd alkalommal fognak appokat telepíteni a felhasználók, ami tavalyhoz képest jelentős, 20 milliárdos növekedést jelent.
A felhasználók világszerte mintegy ötvenmilliárd dollárt, vagyis nem kevesebb, mint 14 billió forintot költenek majd fizetős alkalmazásokra, illetve az appokon belül megvásárolható tartalmakra, ami tízmilliárd dolláros növekedés 2017-hez képest. Ugyanakkor a letöltési statisztikákat készítő cég arra is felhívta a figyelmet, hogy az idei növekedést részben a Fortnite nevű lövöldözős játék nemrég Androira is megjelent változata generálja majd.
Ez viszont nem érhető el a Google Play-en, a készítők honlapjáról lehet letölteni a telepítőjét. Ezt a megoldást azért választotta a játékot fejlesztő Epic Games, mert így a játékon belüli vásárlásokból nem kell 30 százalékos részesedést fizetnie a Google-nek. A játék iOS-es változata az App Store-ból vásárolható meg, mivel ott nem lehet megkerülni az Apple rendszerét – ráadásul az App Annie szerint megjelenése óta a legnagyobb bevételeket generáló játéknak számít – de a rivális PUBG Mobile is az élvonalban van.
A Fortnite androidos verzióját korábban már bemutattuk, ha ki szeretnéd próbálni, mindenképp a hivatalos oldalról tedd, nehogy egy vírusos verziót telepíts a telefonodra!