Új kampányunkban nem csak jó ajánlatokat hozunk el neked, hanem izgalmas karaktereket is bemutatunk. Hordós Márk 2008-ban kezdte el űzni ezt, az azóta az egész világot meghódító sportágat, ami szabadtéri helyszínekre viszi a saját testsúlyos edzést. Az első magyarországi street workout közösség, a HunBars megalapításával hatalmas szerepe volt abban, hogy itthon is népszerűvé vált a mozgásforma. Facebook-, Youtube- és Instagram-posztjaival, videóival Márk több tízezer embert mozgat meg, és a legújabb Telenor-reklámkampány egyik arcaként is azt példázza, hogy a Hipernet segítségével minden lehetünk, amik szeretnénk.
Hogyan mutatnád be magad 3 szóban?
Érzékeny, különleges, nagyravágyó.
Mit fontos rólad tudni?
29 éves vagyok, 10 éve foglalkozom a street workouttal, amelynek a forradalmasítója voltam hazánkban, és amire büszke vagyok. Azt szeretem benne, hogy szabad vagyok és másokat motiválhatok a mozgásra egy egészségesebb, pozitívabb életre. A sport tartást, kitartást, motivációt ad nekem, amelyekből a hétköznapokban is profitálhatok.
Facebook vagy Instagram?
Mindkettő.
Emlékszel még az első közösségi médiás posztodra? Ha igen, mi volt az?
Igen, egy látványos gyakorlat volt fotózva természetesen.
Milyen szerepet játszik a közösségi média az életedben?
Kiemelkedő.
És az okostelefonod?
Szintén.
Nagy kijelzős, vagy inkább kompakt méretű teló?
Nagy kijelzős.
Fotó vagy videó?
Mindkettő.
Melyik a fontosabb neked: a szelfikamera, vagy a hátlapi kamera?
Hátlapi.
Telefonálás vagy chat?
Chat.
Hány percig bírnád mobilnet nélkül?
Attól függ, de legyen 60.
Mi volt a kedvenc pillanatod a Telenor-reklámfilm forgatásán?
Amikor megkérdezték közben, hogy “happy” vagyok-e.
The request cannot be completed because you have exceeded your quota.
Márkkal az Instán és a street workout pályákon kívül a kampány landing page-en is találkozhatsz: https://www.telenor.hu/hipernet-powered, az aktuális ajánlatokat a telenor.hu-n éred el, yeah!