Most futó kampányunkban a szuper ajánlatok mellett olyan érdekes arcokkal találkozhattok, akik jó példái annak, hogy – a „Minden lehetsz, a #Hipernet lépést tart veled” szlogen szellemében – az internet hogyan segíthet valakit abban, hogy megvalósítsa és másokkal is megossza a szenvedélyét.
Suri Domi, aki szerint a kalóriákat és a megabyte-okat sem érdemes számolni, 19 évesen nyitotta meg cukrászdáját Budapesten a saját munkájából összespórolt tőkéből, családi és baráti segítséggel. A The Bake Shop egyik tulajdonosa amellett, hogy elhivatott cukrász és ambíciózus vállalkozó, vidám és önfeledt lány, a személyisége pedig az általa készített süteményeken is tükröződik.
Az elegáns paleo sütiktől kezdve a gazdagon díszített tortákon át a színes unikornis-fánkig sokféle édességet kínál vendégeinek, és a tudatosan épített Instagram-csatornáján lévő sütiözön is arról árulkodik, hogy imádja a szakmáját. Domi Instája nem csak a hivatásának, de a hobbijának, az utazásnak is teret ad, nemrég pedig elindította Youtube-csatornáját is, ahol sütireceptjeit osztja meg. Ismerjétek meg villáminterjúnkból!
Hogyan mutatnád be magad 3 szóban?
Céltudatos, empatikus és vidám. 🙂
Mit fontos rólad tudni?
A sütik és a cukrászat volt az a hobbi, amiben a legkitartóbb voltam, ez mindig is lekötött. Ezért egy cukrásziskolában kezdődött minden; gondoltam, hogy ha hivatásszerűen nem is fogom csinálni, jó tapasztalat lesz. De egy hónap alatt teljesen rápörögtem. A visszajelzéseknek köszönhetően pedig most már a saját márkámat építem.
Facebook vagy Instagram?
Instagram. Sokkal inspirálóbb tartalmakat találok az Instán, mint Facebookon. Utóbbin sokkal több a poszt, de ami valóban érdekel, annak úgyis utánanézek weboldalakon. Ezzel szemben az Instagramon rengeteg motiváló tartalmat találok.
Emlékszel még az első közösségi médiás posztodra? Ha igen, mi volt az?
Instagramra a barátaimról posztoltam először, egy szimpla „jól érzem magam a barátaimmal” poszt volt, még nem tudatos üzleti bejegyzés.
Milyen szerepet játszik a közösségi média az életedben?
Fontos, hiszen már tudatosan használom márkaépítésre. Először csak a cukrásziskolában készített munkáimról posztoltam fotót és egyre több pozitív visszajelzés érkezett barátoktól, ismerősöktől, később már idegenektől is. Így 5-6 éve kezdtem el komolyabb lehetőségként kezelni a közösségi oldalakat.
És az okostelefonod? Mi alapján választottad?
Fontos szerepe van. Mobilválasztásnál nekem a tárhely és a kamera minősége a legfontosabb. Rengeteg fotót készítek, szóval… J
Fotó vagy videó?
Fotó. Egy minőségi, szépen komponált fotó nagyon esztétikus tud lenni. Bár vannak olyan helyzetek, amikor a sütiken is jobban mutatnak a videós 3D effektek, de alapvetően a képek pártján állok.
Melyik a fontosabb neked: a szelfikamera, vagy a hátlapi kamera?
Hátlapi!
Telefonálás vagy chat?
Egyértelműen telefonálok. De a video telefonálást is szeretem.
Hány percig bírnád mobilnet nélkül?
Helyzetfüggő, nyaraláson bírnám, de a hétköznapokban nem sokáig. Üzleti szempontból sem tehetném meg. Mondjuk pár óráig bírnám maximum.
Mi volt a kedvenc pillanatod a Telenor-reklámfilm forgatásán?
Jó volt, voltak vicces pillanatok, például a szelfizés. Nem nagyon vagyok szelfizős, és amikor effekteket kellett tennem a szelfimre, nem nagyon tudtam, hogyan kell. De szórakoztató volt felfedezni a stábbal együtt, hogy mi mindent tud egy ilyen fotó.
Az ominózus reklámfilm:
The request cannot be completed because you have exceeded your quota. Ha pedig kíváncsi vagy, hogy milyen ajánlatokat kínálunk a Domi részvételével készült kampányunkban, kattints ide >>