Connected Life

  • Tesztek
  • Lifehack
  • Szemcukorka
  • Könnyű

119 ezer: évente átlagosan ennyi alkalommal keresnek minket a Facebookon

2018. Sze. 24. Tesztek
A Telenor szegedi ügyfélszolgálata

Szerinted egy átlagos napon hányan írnak nekünk a Facebookon? És hányan hívnak fel bennünket? Egyáltalán, hol cseng ki a telefon, amikor minket hívsz? És hol ülnek a facebookos kollégáink?  Érdekes számokat mutatunk a Telenor ügyfélszolgálatáról!

Meg tudnátok tippelni, hogy egy évben hányszor hívtok és írtok nekünk? Eláruljuk: 3,6 millió alkalommal.

E-mail helyett inkább a Facebookon írtok…

Nagyon sok ügyfelünk van, aki online szeret ügyintézni: néhány éve ők még a honlapon vagy e-mailen keresztül vették fel a kapcsolatot velünk, napjainkban azonban már Facebookon, Instagramon, YouTube-on, Twitteren vagy Google+-on is írhattok nekünk. Egy átlagos évben 119 ezer alkalommal teszitek ezt.

Ez utóbbiak közül egyébként egyértelműen a facebookos ügyfélszolgálatunk a favorit. Míg négy éve naponta csupán 50 megkeresés jött a Facebookról, ma már napi 300-at fogadnak a kollégáink, míg a Telenor.hu-n PC-ről és okostelefonról is elérhető webchaten 200 alkalommal kerestek minket egy tipikus napon.

A Facebook használatában is komoly változások mentek végre: eleinte kommentben, mostanra azonban privát üzenetben keres meg minket a legtöbb facebookos ügyfél. A megkeresések 83 százaléka érkezik így. Egyébként a facebookos ügyfélszolgálatunk munkatársai rendkívül hatékonyak: míg 2014-ben az itt érkező kérdések 85 százalékát 15 percen belül válaszolták meg, mostanra kevesebb mint felére, 6,1 percre csökkent ez az idő.

Ez annak köszönhető, hogy az utóbbi években bevezettünk egy kifejezetten közösségi médiára tervezett, egységes online ügyfélszolgálati szoftvert, illetve a kollégák is gyors PC-ken dolgoznak nagyképernyős monitorok mellett.

…de leginkább felhívni szerettek minket

Ugyanakkor az ügyfelek döntő többsége még mindig azt preferálja, ha felhívhat minket telefonon. Ha havidíjas vagy kártyás ügyfelünk vagy, a hívásod a szegedi ügyfélszolgálati központunkban csörög ki, míg az üzleti ügyfeleink a törökbálinti székházunkban lévő csapatot kereshetik meg (ha a Facebookon írsz nekünk, azt is Törökbálintról fogják megválaszolni neked).

A szegedi központban idén augusztusban volt olyan kollégánk, aki közel háromezer hívást bonyolított le veletek, annyira sok hívás érkezett a feltöltőkártyás előfizetések kapcsán tavaly óta kötelező adategyeztetés miatt. Egy tipikus időszakban ügyintézőink átlagosan napi 70-90 hívást intéznek, így a hónap végére 1250-1350 hívásuk jön össze.

A legtöbb hívás és üzenet hétköznap reggel fél 9 és 11 között, valamint a késő délutáni, esti órákban esik be, hétvégén sokkal kevesebben tárcsáztok minket, és az egyéb munkaszüneti napokon is 30-40 százalékkal csökken a forgalom.

Amikor felhívtok minket, látjuk, hogy milyen telefonotok van!

Azt egyébként észrevettétek, hogy ha felhívtok minket, sosem a kollégánk bontja a hívást, hanem csak ti, a hívó fél fejezheti be azt? Az ügyfelektől érkező hívásokat kollégáink átlagosan 40 másodpercen belül felveszik, a kérdéseket pedig a statisztikáink szerint 4 perc alatt meg is válaszolják. Az esetek kétharmadában akciókról, szolgáltatásainkról vagy tarifacsomagjainkról érdeklődtök, és csupán 7 százalék a panaszok miatti megkeresések aránya.

A legtöbb kérdés egyébként a számlázás mellett a mobilinternet-szolgáltatással kapcsolatban érkezik. Azért, hogy a készülékbeállításban minél hatékonyabban tudjunk rendelkezésre állni, kollégáink egy külön csoportja kimondottan csak azon dolgozik, hogy segíteni tudjon nektek. Ők egyébként már akkor látják, hogy a hívó fél milyen készüléket és hálózatot használ, mielőtt felvennék a hívást, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban tudjanak segíteni nektek.

Mivel nem csupán számos gyártó, de rengeteg különböző mobilplatform és azon belüli szoftververzió létezik, nem csak online segédlet-adatbázist biztosítunk számukra, hanem mindegyik ügyfélszolgálatunkon felszereltünk egy hatalmas készülékszekrényt, amelyből nem csak a kurrens, hanem a régebbi (például windowsos) készülékeket is elő tudják venni a kollégáink, hogy ha szükséges, maguk is reprodukálni tudják az ügyfél által tapasztalt jelenségeket.

Ügyfélszolgálatos kollégáink tudnak segíteni akkor is, ha szeretnéd leellenőrizni, hogy  telefonos vagy e-mailes csalók próbálnak pénzt kiszedni belőled egy ismeretlen kártyás előfizetés feltöltésével.  Ha ilyet tapasztalsz, keress minket a My Telenoron, a Facebookon vagy telefonodról a 1220-as számon!

Sze 24, 2018gaegyed
Hasznosnak találtad a cikket?
Igen Igen Nem Nem (+15)
Te már felraktad a Fa book appot?Ikonikus helyszínen versenyeztek a drónok
További cikkek
 
Percről-percre tudósítás Berlinből, az IFA kütyükiállítás 1. napjáról – Folyamatosan frissül
 
Ebben a játékban te lehetsz Piroska!
Legolvasottabb cikkek
FRISSÍTVE: Finomhangolták módszerüket a trükkös csalók, így védekezhetsz ellenük!
2018. aug. 7.
0 views
Kövess minket Facebookon
Legutóbbi bejegyzések
  • Mesterséges intelligencia ír zenét a PicsArt felhasználóinak 2020. jún. 3.
  • A macskatartók álma az öntisztító, mozgásérzékelős alom 2020. máj. 27.
  • Önbizalmat ad és empátiára tanít Moxie, a világ legaranyosabb robotja 2020. máj. 20.
Ezt már olvastad?
Címkék
AndroidiOSMobiljátékappajánlóMWC18játékajánlóTelenorOkostelefonCES 2019SamsungCESAppHuaweiÉlet a TelenornálIFA18HipernetNőnaprobotIFA 2018karácsonyLGNokiaOkosóraInstagramDrónJátékMWCGyerekKutyaIFAtévéfitneszpántBluetoothZeneAIIoTVRreklámkampányTesztGoogleOkosközlekedésYelonSONYOktatásyoutube

Connected Life

Hiszünk abban, hogy a mobilitás és a technológia képes javítani az emberek életminőségét. Hogy ezzel a lehető legtöbben tudjatok élni, a ConnectEd-en újdonságokat, érdekességeket vagy mindennapi hasznos trükköket hozunk el nektek! A Connected Life-ot a Telenor üzemelteti.

Legnézetebbek
FRISSÍTVE: Finomhangolták módszerüket a trükkös csalók, így védekezhetsz ellenük!
0 views
Archívum
  • 2020 június (1)
  • 2020 május (4)
  • 2020 április (5)
  • 2020 március (4)
  • 2020 február (3)
  • 2019 december (1)
  • 2019 szeptember (1)
  • 2019 július (1)
  • 2019 május (3)
  • 2019 április (8)
  • 2019 március (16)
  • 2019 február (21)
  • 2019 január (25)
  • 2018 december (25)
  • 2018 november (24)
  • 2018 október (27)
  • 2018 szeptember (24)
  • 2018 augusztus (28)
  • 2018 július (26)
  • 2018 június (30)
  • 2018 május (21)
  • 2018 április (22)
  • 2018 március (17)
  • 2018 február (17)
  • 2018 január (2)
  • 2017 december (2)
  • 2017 november (1)
  • 2017 július (1)
  • 2016 április (1)
2018 © Telenor - Minden jog fenntartva